آغاز به کار نخستین دوره از سری آموزش‌های تخصصی "بورس تلنت" با عنوان "مدیریت پورتفوی"

يكشنبه , 16 شهریور 1399

مرکز مالی ایران  با برگزاری دوره‌های بورس تلنت  و با شعار " بازار سرمایه در انتظار شماست" در پی آن است تا با آگاه‌سازی افراد جویای شغل در نهادهای مختلف این بازار و مهارت‌افزایی آنان، جریان ورود به این عرصه را برای کارجویان حوزه‌های مورد نظر تسهیل کند. در واقع این دوره با شناسایی مشاغل مورد نیاز بازار سرمایه و نهادهای مختلف این بازار اعم از تامین سرمایه، صندوق سرمایه‌گذاری، کارگزاری‌ها و دیگر نهادهای مختلف مالی در تلاش است تا با نشان دادن مسیرهای درست کاری، افراد را در دست‌یابی به این جایگاه‌های شغلی هدایت کرده و سمت‌و‌سوی حرکت در مسیرهای مورد نظر را برای آنان شفاف سازد. از آنجا که استخدام در نهادهای مالی مستلزم دارا بودن  مدارک حرفه‌ای سازمان بورس و مهارت‌های شغلی بخصوصی است؛ مرکز مالی ایران با برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون مدارک مذکور و همچنین آموزش مهارت‌های مورد نیاز توسط مدیران و کارشناسان ارشد نهادهای مالی همچون کارگزاری‌ها و نهادهای مالی به‌گونه‌ای اقدام به آماده‌سازی این افراد نموده است که قادر باشند در فضای مرتبط با این مشاغل، تکنیک‌های لازم را کسب کرده و مسیر مناسب شغلی را طی کنند. همچنین در این دوره به وسیلۀ اعتبارسنجی توسط اساتید و کسب نمرۀ حد نصاب توسط دانش‌پذیران به آنان در پایان دوره مدارک معتبری  اعطا خواهد شد که به واسطۀ آن رزومۀ شغلی این افراد در سایت جاب ویژن نسبت به سایرین جهت استخدام در نهادهای ذی‌ربط ارجعیت داده خواهد.

به دنبال این هدف اولین دوره از سری آموزش های تخصصی بورس تلنت با عنوان "دوره امادگی مدیریت پورتفوی" از بیست و پنجم شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود. ورود به دوره نیازمند به دو مرحله پایش است. متقاضیان می‌توانند جهت تکمیل فرم مصاحبه و شروع فرآیند آموزش وارد لینک زیر  شوند و در انتهای صفحه یک فرم قرار دارد که در قسمت شغل گزینه "مدیریت پرتفوی" را انتخاب نمایند:

ifc.ir/boursetalent/

تمام دانش پذیران در انتها دوره توسط اساتید ارزیابی خواهند شد و نفرات ممتاز معرفی نامه دریافت خواهند کرد.

مرکز مالی ایران در راستای توسعه علمی بازار سرمایه، به سه دانش پذیر برتر این دوره طبق ارزیابی اساتید بورسیه اعطا خواهد کرد. بدین صورت که نفر اول کل هزینه دوره را می تواند از خدمات مرکز مالی ایران به صورت رایگان استفاده نماید، نفر دوم پنجاه درصد و نفر سوم 25 درصد مبلغ دوره را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال فرم تا تاریخ بیستم شهریور ماه می‌باشد.

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام