دوره‌های تمدید گواهی نامه‌های حرفه‌ای بازارسرمایه آغاز شد

سه شنبه , 28 آبان 1398

سجاد موحد، سرپرست مرکز مالی ایران در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: دوره های آموزشی حرفه ای بازار سرمایه جهت تمدید گواهینامه های حرفه ای در مرکز مالی ایران برای پاییز سال جاری آغاز شده است. شورای سیاست گذاری تنظیم و تدوین دوره‌های آموزشی مرکز مالی ایران، نیازهای جدی بازار سرمایه در جهت اعتلای این بازار را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: به همین منظور در جهت تسریع در تمدید گواهینامه های حرفه‌ای فعالان بازار سرمایه، مرکز مالی ایران تلاش کرده است که با ارائه دوره های کاربردی، امتیاز تمدید گواهینامه ها را نیز کسب کند. به این ترتیب دوره های حرفه ای بازار سرمایه تحت عنوان آموزش کاربردی مبارزه با پولشویی و روش های کشف آن به صورت مقدماتی و پیشرفته، آشنایی با سازوکارهای بورس انرژی، مبانی فقهی معاملات و آشنایی با قراردادهای خرید اعتباری در تقویم برگزاری دوره ها قرار گرفته است.

همچنین دوره های آشنایی با قوانین مالیات و انواع آن، آموزش کاربردی آشنایی با فرمت های جدید صورت های مالی، مدل سازی مالی و ارزشگذاری و نیز دوره کاربردی حقوق بازارسرمایه نیز در پاییز سال جاری در این مرکز آموزشی برگزار خواهد شد.  

سرپرست مرکز مالی ایران خاطرنشان کرد: در کنار این دوره ها، ۲ دوره اکسل مالی و آموزش کاربردی نرم افزار «کامفار» برای ارزیابی طرح های سرمایه گذاری نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ورود خیل عظیم سرمایه گذاران به بازار سرمایه طی ماه های اخیر، مرکز مالی ایران در راستای ارتقای سواد مالی این دسته از سرمایه گذاران، دوره های تحلیل تکنیکال و بنیادی را به صورت مقدماتی و پیشرفته در برنامه های پاییزه خود قرار داده است؛ همچنین دوره های فشرده فهم و تحلیل صورت های مالی نیز برای سرمایه گذاران، دانشجویان و فعالان نهادهای مالی مثمر ثمر است که این دوره نیز هم اکنون در حال ثبت نام است.

لازم به ذکر است که برگزاری این دوره ها همراه با تخفیفاتی برای دانشجویان و کارکنان نهادهای مالی همراه است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های ۰۲۱۶۶۷۲۴۵۴۵ و ۰۲۱۶۶۷۲۴۳۴۳ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری در محل این شرکت به آدرس تهران - خیابان حافظ، شماره ۱۹۲، ساختمان بورس اوراق بهادار، طبقه ۱۸ مراجعه کنند.

همچنین ثبت نام از طریق سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir نیز امکان پذیر است.

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام