info@ifc.ir   021-66724545
  پارسی   English   العربیه

مهارت های ارتباط با مشتریان در بازار سرمایه ایران( نمایندگی بوشهر)

توضیحات

نمایندگی مرکز مالی ایران در بوشهر برگزار میکند ... 


مدرس :

آقای دکتر سید میثم میرهاشمی

طول دوره ساعت :

6 ساعت

روز های بر گزاری :

پنج شنبه

30 اردیبهشت ماه

ساعت بر گزاری :

9 الی 15

سرفصل‌ها

سرفصل دوره :


توانگری فردی در ارتباطات

اصول و مبانی ارتباط موثر

شیوه های حل تعارض در سازمان

مبانی زبان بدن در ارتباطات

اصول مشتری مداری

تکنیک های مشتری مداری

مشتریان بازار سرمایه ایران

مخاطبین

فعالین بازار سرمایه 

مدیران و کارشناسان کلیه نهادهای مالی

کلیه افراد علاقه مند به فراگیری مهارتهای ارتباط فردی

مدرسین

تصویر برای دسته بندی  سید میثم میرهاشمی
سید میثم میرهاشمی

از اساتید نمایندگی بوشهر

دکتری مديريت کارآفرینی-گرایش سازمانی ،از دانشگاه تهران

مدرس مهارت های مشتری مداریدر کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار

سید میثم میرهاشمی

از اساتید نمایندگی بوشهر

دکتری مديريت کارآفرینی-گرایش سازمانی ،از دانشگاه تهران

مدرس مهارت های مشتری مداریدر کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار

زمان

  • شروع: پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 09:00 ق.ظ
  • پایان: پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 03:00 ب.ظ
Card image

مرکز مالی ایران برای اولین بار دوره هایی همراه با ارزیابی تشکیل داده است. در صورتی که شماره گزینه دوره به همراه ارزیابی را انتخاب نمایید، به جای دریافت مدرک حضور در دوره، در صورت قبولی در ارزشیابی، مدرک قبولی در دوره را دریافت خواهید کرد که در روزمه شما بسیار پرکاربرد است. شایان ذکر است که در صورتی که ارزشیابی شما با موفقیت صورت بپذیرد، با تشکیل رزومه در وبسایت جاب ویژن و تایید قبولی شما در دوره، در موقعیت های شغلی ای که شامل دوره گذرانده باشد، رزومه شما بالاتر از تمام کارجو ها قرار خواهد گرفت و به نوعی رزومه ای خاص محسوب می‌شود.

مشاغل مرتبط با شما