تاریخ برگزاری : 1401/04/23
4 ساعت

9,000,000 ریال

دریافت گواهینامه معتبر در پایان دوره
فهرست اساتید این دوره

پانصد و هفدهمین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و بررسی نمونه پرونده‌های پولشویی (پیشرفته)

از 1401/04/23 تا 1401/04/24 پنجشنبه   8 الی 12

نوع دوره : حضوری
تعداد ساعات آموزش : 4 ساعت
پانصد و هفدهمین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و بررسی نمونه پرونده‌های پولشویی (پیشرفته)

«این دوره فقط به صورت حضوری با ظرفیت بسیار محدود برگزار می‌گردد.»

معرفی دوره:

با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی مبارزه با پولشویی مصوب شورای عالی مبارزه با پولشویی، امضای وزیران عضو شورا و کارگروه موضوع اصل 38 قانون اساسی مورخ 1390/11/15 توسط سازمان بورس اوراق بهادار و با توجه به بند ماده 7 قانون مبارزه با پولشویی (مصوب مجلس شورای اسلامی) مرکز مالی ایران اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره آموزشی و کاربردی «مبارزه با پولشویی و روش‌های کشف آن» نموده است.

مطابق ماده 15 دستورالعمل گزارش عملیات و معاملات مشکوک، اشخاص تحت نظارت موظفند در اجرای این دستورالعمل برای کلیه کارکنان ذی‌­ربط، آموزش‌های عمومی و برای کارکنان حوزه‌‌های تخصصی نیز آموزش‌های تخصصی را طراحی کرده و به اجرا درآورند. با توجه به برگزاری دوره‌های عمومی مبارزه با پولشویی، برگزاری دوره تخصصی برای مسئولین مبارزه با پولشویی و مدیران شرکت‌ها ضرورت دارد. مطابق ماده 35 آئین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، این آموزش‌ها شامل دوره‌های بدو خدمت و ضمن خدمت کارکنان می‌شود.

امکانات دوره:

  • پشتیبانی آنلاین در گروه تلگرامی کلاس
  • گواهینامه حضور در دوره

دستاوردهای دوره:

انتظار می‌رود دانش پذیران با گذراندن این دوره، مهارت‌های لازم جهت شناسایی تخلفات مالی و پولشویی را کسب کنند و با استفاده از اصول اساسی مبارزه با پولشویی، روش‌ و نحوه‌ی اجرای آن را مورد استفاده قرار دهند.

دانش پذیران در این دوره تعدادی پرونده‌ی حقیقی و حقوقی در حوزه‌های مختلف را بررسی خواهند کرد که در فرایند حرفه‌ای شدن در این عرصه گام مهمی خواهد بود.

طول دوره:

4 ساعت

روز برگزاری:

پنجشنبه‌ 23 تیر

ساعت برگزاری:

8 الی 12

 

نظرات درباره دوره


 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام