تاریخ برگزاری : 1400/05/23
20 ساعت
14,500,000 ریال
دریافت گواهینامه معتبر در پایان دوره
فهرست اساتید این دوره

دومین دوره آموزشی مهارت های ارتباط با مشتریان

از 1400/05/23 تا 1400/06/20

نوع دوره : آنلاین
تعداد ساعات آموزش : 20 ساعت
دومین دوره آموزشی مهارت های ارتباط با مشتریان

معرفی دوره :

روش‌های مختلفی در ارتباط با مشتریان وجود دارد که می‌توان به  ارتباط چهره به چهره، تلفنی، شبکه های اجتماعی و ...اشاره کرد. حال در این مسیر و در هر روش مواجهه با مشتری، افرادی موفق‌اند که بتوانند اثر خوب و به سزایی در اولین مکالمه در ذهن و وجود شخص مقابل حک کنند و حس خوبی در مشتری القا نمایند و در کنار آن با انتقال دانشی که در حوزه‌ی مربوط دارند، نیاز مشتری را به بهترین وجه رفع کنند.

مرکز مالی ایران در راستای آماده‌سازی افراد جهت کار در مشاغل مالی دوره «مهارت های ارتباط با مشتریان» را طراحی و برگزار می‌کند تا شاغلین و علاقه مندان این حوزه مهارت‌های لازم را کسب و توانایی های خود را در  این زمینه افزایش دهند تا بتوانند از فرصت های شغلی مرتبط استفاده کنند. در این دوره شما شیوه صحبت و طرز بیان، شناخت مشتری، روش‌های پاسخ‌گویی به انواع مشتری اعم از مشتری شاکی، مشتری عصبانی، مشتریانی که سکوت می‌کنند و یا مشتریانی را که جهت کسب دانش و اطلاعات مراجعه می‌کنند، فرا خواهید گرفت.

مدرس :

فرانک جواهر دشتی

طول دوره ساعت :

20 ساعت

روز های بر گزاری :

شنبه ها

23 مرداد ماه الی 20 شهریور ماه

ساعت بر گزاری :

16 الی 20