امکان استعلام گواهینامه‌های مرکز مالی از ۹۹

دوشنبه , 18 فروردین 1399

مرکز مالی ایران

گواهینامه های مرکز مالی ایران از سال ۹۹ قابل استعلام خواهد بود. برگزاری دروه حضوری آمادگی آزمون تحلیلگری خبره مالی در تابستان ۹۹ اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، از سال جاری گواهینامه‌های مرکز مالی ایران که پس از پایان هر دوره به دانش پذیران موفق داده می شود، با درج QR CODE  قابلیت استعلام پیدا خواهد کرد. در واقع علاوه بر لوح گواهینامه که به دانش پذیران اعطا می شود، به صورت آنلاین نیز بارگذاری می شود و کارفرمایان و سایر افرادی که می خواهند از صحت این گواهینامه ها در رزومه افراد مطمئن شوند، می توانند به راحتی با اسکن کردن این کد، به فایل اصلی بارگذاری شده در سایت مرکز مالی ایران دست پیدا کنند.

از دیگر اقدامات مرکز مالی ایران در سال ۹۹، برگزاری دوره حضوری برای شرکت در آزمون تحلیلگری خبره مالی (CFA) است. این دوره شامل ۱۶۰ ساعت آموزش در ۱۲ هفته غیر متوالی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. اساتید این دوره شامل دارندگان مدرک نهایی تحلیلگری خبره مالی مطرح ایرانی (charter holder) می شوند که می توانند ضمن آموزش باکیفیت و کاربردی، نسبت به رفع اشکال داوطلبان آزمون نیز پشتیبانی مناسب را داشته باشند.

لازم به ذکر است که مرکز مالی ایران تنها نماینده شرکت وایلی در ایران است که بسته های آمادگی آزمون CFA، CMA و CIA را در اختیار داوطلبان شرکت در این آزمون ها قرار می دهد. بسته های آمادگی آزمون CFA  شامل ۱۱۰ ساعت ویدوئو آموزشی با تدریس اساتید برتر موسسه وایلی و ۱۷ هفته کلاس مجازی برنامه ریزی شده است که هر جلسه ۳ الی ۴ ساعت کلاس رفع اشکال دارد. علاوه بر آن شامل ۳ آزمون شبیه سازی شده و دسترسی به کتاب های الکترونیک وایلی با قابلیت های منحصر به فرد نسبت به کتاب‌های فیزیکی از جمله قابلیت هایلایت کردن مطالب، ارجاع لغات به ویکی پدیا و جمع بندی مطالب مرتبط در کنار یکدیگر و روخوانی از کتاب با سرعت های انتخابی با توجه به سطح زبان داوطلب، قابل تنظیم است. همچنین این بسته های آموزشی، قابلیت برنامه ریزی مطالعاتی و هدف‌گذاری دارد و تا زمانی که داوطلب در آزمون CFA  قبول شود، در دسترس وی قرار می گیرد.

توسعه دانش مالی برای ۲ هزار نفر

مرکز مالی ایران در سال ۹۸ با آموزشی بالغ بر هزار ساعت برای حدود ۲ هزار نفر از فعالان بازارهای مالی بالاخص بازار سرمایه، در حوزه های آموزشی گسترده ای نظیر آشنایی با بورس، انواع تحلیل، معامله در بازارهای کالایی و انرژی، مبارزه با پولشویی مقدماتی و پیشرفته را شامل می شود.

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام