فرصت نام نویسی در دوره های MBA و DBA بانکداری اسلامی و بازار سرمایه اسلامی تا پایان دی‌ماه

شنبه , 15 دی 1397

  به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران نام‌نویسی در دومین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی و نخستین دوره DBA و MBA  بانکداری اسلامی تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت. کلاس‌های آموزشی این دوره‌ها نیز پس از برگزاری مصاحبه اختصاصی از متقاضیان در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

 انجمن مالی اسلامی ایران دارنده رتبهی A  از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری است که توسعه کمی و کیفی علوم مالی اسلامی و متخصصین این حوزهرا هدف خود قرارداده است. در همین راستا این انجمن اقدام به طراحی و برگزاری دوره های MBA و DBA  بانکداری اسلامی و بازار سرمایه اسلامی با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، دانشگاه امام صادق(ع)، بانک قرض الحسنه رسالت، موسسه Redmoney مالزی و مرکز مالی ایران نموده است.

 شرکت کنندگان در دوره MBA  بازار سرمایه اسلامی در پایان دوره، مدرک اصول مقدماتی بازار سرمایه دریافت می‌کنند. این دوره در دو ترم ده واحدی در مجموع بیست واحد برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در دوره DBA بازار سرمایه اسلامی نیز پس از گذراندن بیست و چهار واحد درسی در سه ترم و یک ترم پایان‌نامه، در پایان مدارک اصول مقدماتی بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم می­توانند جهت تامین هزینه دوره از تسهیلات بانک رسالت استفاده نمایند. گواهینامه های دوره های MBA  و DBA  انجمن مالی اسلامی ایران، مورد تأئید موسسه Redmoney ، دانشگاه امام صادق(ع) و سازمان بورس و اوراق بهادار است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این دوره‌ها و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی انجمن مالی اسلامی ایران به نشانیwww.iaif.ir مراجعه و یا با شماره 95118601 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


فقط افرادی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند.

 

 

از راه های زیر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

تلفن: 02162843000

واتساپ : 09912707933

ارتباط با ادمین تلگرام