info@ifc.ir   021-66724545
  پارسی   English   العربیه

کارشناس ارتباط با مشتریان

توضیحات

به دلیل الزامات پیشگیری از کرونا، این دوره تنها  به صورت آنلاین برگزار می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفش فراتر از فروش میباشد هدف مدیریت ارتباط با مشتری تعامل پایدار و سودمند با کلیه لایه های مشتری میباشد در جهان امروز سازمانهایی موفق هستند که بتوانند در دراز مدت رابطه پایدار با مشتری را حفظ نموده و در راستای وفاداری مشتری گام بردارند

مدرس:

فرانک جواهردشتی

طول دوره ساعت :

 20ساعت

روز های بر گزاری :

شنبه ها 

آغاز دوره از 18 اردیبهشت ماه 1400 الی 22 خرداد ماه 

ساعت بر گزاری :

16 الی 20

سرفصل‌ها

سرفصل ها 

تعریف مشتری ، تعریف crm ، معماری crm ،اهداف crm ، تغییرات پس از پیاده سازی crm در شرکتها ، پیاده سازی crm بر اساس مدل گارتنر ، دلایل موفقیت و عدم موفقیت crm در شرکتها ، شاخصهای کلیدی عملکرد در موفقیت crm

مخاطبین

مدیران ارشد واحد بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

مدرسین

تصویر برای دسته بندی  جواهر دشتي
جواهر دشتي

دكتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن شیراز

مدرس دانشگاه

جواهر دشتي

دكتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن شیراز

مدرس دانشگاه

زمان

  • شروع: شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 04:00 ب.ظ
  • پایان: شنبه 22 خرداد 1400 - 08:00 ب.ظ
Card image

مرکز مالی ایران برای اولین بار دوره هایی همراه با ارزیابی تشکیل داده است. در صورتی که شماره گزینه دوره به همراه ارزیابی را انتخاب نمایید، به جای دریافت مدرک حضور در دوره، در صورت قبولی در ارزشیابی، مدرک قبولی در دوره را دریافت خواهید کرد که در روزمه شما بسیار پرکاربرد است. شایان ذکر است که در صورتی که ارزشیابی شما با موفقیت صورت بپذیرد، با تشکیل رزومه در وبسایت جاب ویژن و تایید قبولی شما در دوره، در موقعیت های شغلی ای که شامل دوره گذرانده باشد، رزومه شما بالاتر از تمام کارجو ها قرار خواهد گرفت و به نوعی رزومه ای خاص محسوب می‌شود.

مشاغل مرتبط با شما